Kartka ze światełkami na wyzwanie u Inki - Post Card 2016

Powiem tak, wcale wbrew pozorom nie było łatwo zmierzyć się z tym tematem. Święta Bożego Narodzenia to bardzo ciepłe w kolorach święta. Światełka są wszechobecne w różnorakiej postaci nadają im szczególnej atmosfery.
Dla mnie zawsze kojarzą się z blaskiem świec, świeczek, świeczuszek tych malutkich szczególnie na choince.
Więc to właśnie świeczuszki są głównym motywem kartki ( nie są to kwiaty). Wykorzystałam przydasie, które otrzymałam od Ewy - Biżuteryja. Sama kartka - skromniutka, ale w ferworze prac okołowielkanocnych myslałam, że już nie powstanie.
Jakby co to Post Card 2016 - tutaj:)


I oto karteczka



To tyle, muszę pomyśleć nad karteczką na zabawę u Uli, a tymczasem pozdrawiam cieplutko :)

17 komentarzy :

  1. Super pomysł z tyki kryształkami- jakby się te świeczki świeciły! ja jeszcze nie zrobiłam do Inki ;-/ Ale mam do Uli:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałości tworzysz!
    Radosnych Świąt!
    Moc pozdrowień!

    ps. Dziękuje za udział w mym Candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniałości tworzysz!
    Radosnych Świąt!
    Moc pozdrowień!

    ps. Dziękuje za udział w mym Candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa :)
    Czekam, czekam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, zamysł jest gdzieś w prawej półkuli mózgowej, kokardki także, tylko teraz wyciskam soki z czasu, by w tej jednej kropli ją złożyć w całość :)))

      Usuń
  5. Jakież to dziwne, kartki bożonarodzeniowe na Wielkanoc. Ja też podjęłam się takich działań:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, fakt troszkę dziwnie, ale za to na same święta będą jak znalazł :)))

      Usuń
  6. Ja sobie zdaję sprawę, że ten temat nie był łatwy, niby światełka takie charakterystyczne, ale jak je "zrobić" ? tym bardziej podziwiam, i że w czasie wielkanocnym powstały! Już dodaję do żaby i dziękuję za mobilizację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero dzisiaj przeglądam wszystkie kartki i komentuję i jak widzę, świece rządzą:) Bardzo mi się spodobał u Ciebie pomysł "płomyków" - oryginalnie i efektownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, staram się czasem z rzeczy oczywistych uczynić oryginalne. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne i pomysłowe świece :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie oświetliłaś swoją kartkę, łady wykrojnik i kolor lisków poinsecji.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka