Wiosenna Panna

 No cóż, dziś już piąteczek - jeszcze tylko na kilka godzin do pracy a potem troszkę czasu wolnego dla siebie :)Jak zauważycie (stali bywalcy bloga) zmieniłam wygląd strony - mam nadzieję, że jest bardziej czytelny, Kolorystyka w fioletach - troszkę ten kolorek się do mnie przyczepił ale co tam niech będzie.
Rzeczy wytwarzane czekają , schną. Muszę dokupić pewne potrzebne materiały, ale to nie oznacza, że leżę i patrzę w sufit :)
Przedstawiam Wiosenną Pannę - jeszcze nie jest skończona ale już coś nie coś widać, po pierwszym lakierowaniu :)





Miłego piąteczku i pozdrowienia dla Wszystkich :)))
Do następnego :)

12 komentarzy :

  1. Cudowna zakładka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zakładka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa praca! Piękny motyw. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa praca! Piękny motyw. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) piękne te Twoje cudeńka...tym bardziej,że decu to moje niedoścignione marzenia:)Mnie również miło że możemy dzięki wymiance się poznać:)Miłego dnia, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenna Panna niesamowicie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka