Tea time czyli czas na herbaciarkę

Długo trwało zanim herbaciarka nabrała jakiegokolwiek wyrazu. Żeby było śmiesznie to osobiście nie piję herbaty (uzależnienie od kawy) ale w przecież przychodzą ludki w gościnę i piją, więc w domku oczywiście jest. Stąd powstał pomysł na zmierzenie się z pudełkiem na herbatkowe saszetki. I oto jest :)





W międzyczasie, jak to przeważnie u mnie bywa powstał także listownik - prosty, ale za to w ludowe akcenty :)



Dziękuję za miłe komentarze - to zawsze mobilizuje do dalszej pracy. Miło Cię widzieć Ewuś w gronie obserwujących. Pozdrawiam Wszystkich niedzielnie i nawet słonecznie :)

21 komentarzy :

  1. Prześliczna herbaciarka i serwetkownik z jednym z moich ulubionych motywów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja z serwetkownika zrobiłam sobie listownik, takie mu przyznałam przeznaczenie :)

      Usuń
  2. Taka herbaciarka to moje marzenie. Jest prześliczna!!!
    Listownik też cudny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Ta w sumie nie końca spełnia moje oczekiwania. Problem w tym, że materiałem ni było drewno, tylko raczej coś co wyglądało na cienką płytę
      paździerzową.
      A próbowałaś sama sprawić sobie taką herbaciarkę?

      Usuń
  3. Cudowne cack zrobilas.Herbaciarka z pieknym wzorem i listownik super.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękna ta herbaciarka! I też jestem kawoszem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że nie tylko ja przedkładam kawkę nad herbatą :)

      Usuń
  5. Bogusiu, ale mnie zainspirowałaś :) po przeczytaniu Twojego wpisu nabrałam ogromnej ochoty zabrać się za swoją herbaciarkę! Mam nadzieję, że mi się to w końcu uda :) Twoja jest piękna i listownik również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna herbaciarka. Ja lubię i kawę i baaardzo dobrą herbatę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Może też pomaleńku wprowadzę do swojego menu herbatę - dla wyrównania :)

      Usuń
  7. Bogusiu herbaciarka jest piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna herbaciarka:) napewno bardzo przydatna, a rownoczesnie jest piękna ozdobą kuchni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbaciarka pierwsza klasa! Dla mnie herbaty górą: zielone, czerwone, czarne, owocowe itp. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczniasta herbaciarka, prezentuje się nader zacnie
    ale "łowicz" też fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko herbaciarka, i jak Ty uzależniona od kawy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka