Kolejne decu na jajkach

Dni wolne tak szybciutko uciekają. Dziś poniedziałek i inny dzień, niż zwykle, Zdarza się raz na cztery lata, a u mnie co ten dzień przynosi? Kolejne zmagania z wielkanocnymi jajami w technice decoupage.Motywy wcale nie świąteczne, raczej wiosenne -  panny, niezapominajki troszkę, róże czyli kwiatowo :)
Tworzą się także rzeczy na Wielkanocną Wymiankę w Gosikowym Zakątku , ale to oczywiście później :)
A oto moje kolejne jaja, jeszcze schną przed pierwszym lakierowaniem.




Bardzo dziękuję za odwiedziny, pozostawione komentarze i cieplutko Wszystkich pozdrawiam :)))

12 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Nie są idealne, ale moje :)

      Usuń
  2. Cudowne jajeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są wszystkie, jednak najbardziej do gustu przypadło mi to z różą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, jest najbardziej takie delikatne :)

      Usuń
  4. No piękne są! Szczególnie to z panną. Szkoda, Bogusiu, że Cię nie wylosowałam ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, Małgosiu jak takie z Panną - to może coś się wydekupażuje :)

      Usuń
  5. Cudowne.Zrobić coś tak pieknego.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pisanki! W tym roku też spróbuję zrobić podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i czekam na kolorowe jaja :)))

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka