Karteczka z Love

Dziś przyznam dość nietypowo jak na mnie - kartka jakby nie patrzeć walentynkowa :) Poszłam jak zwykle na prostotę, aczkolwiek znalazły miejsce słowa. Ważne bo wciąż aktualne :) Piękna gołąbkowa scrapka od Ewy oddaje wszystko. Kolorki pastelowe, ponieważ ta pierwsza Balzaca już dawno za nami, stąd brak ostrej czerwieni :)
Jak się podoba Mój wyTwór :)





Karteczkę nieśmiało zgłaszam na wyzwanie na blogu Craft Style
Kartka pewnie by w ogóle nie powstała gdyby nie zaproszenie Magdy Wo



Dziś to tyle, w tworzeniu jeszcze dwie zawieszki, jajeczka i kartka urodzinowa dla Tomasza, a za niedługo muszę się z dobrego miejsca rozpędzić do pracy :)))
Pozdrawiam cieplutko Wszystkich Odwiedzających i komentujących :)
Do następnego postowania :)


13 komentarzy :

  1. Świetna karteczka :) ja ptaszki od Ewci tez już wykorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) śliczna karteczka, super pastelowe kolorki, dziękuję Ci bardzo jest mi niezmiernie miło, że przyjęłaś moje zaproszenie na wyzwanie :) oczywiście 3mam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczna karteczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Walentynkowym Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudna:) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne gołąbki zakochane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gołąbki wymiatają :) świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka