W stylu vintage

W końcu trzeba zacząć normalne działanie, dość tego świętowania. Nowy Rok już się dzieje. Trudno było się zmobilizować ale trzeba przełamać leniuchowanie :)
Nie jest to coś wielkiego, ale zawsze - zakupiłam  kiedyś karty do własnoręcznego malowania -Paintables
Użyłam jednej takiej karty i powstało coś takiego. Pokolorowana stała się głównym elementem kartki w stylu vintage (tak przynajmniej zamierzałam ) Baza  karteczki to papier z Magicznej Kartki - kolekcja Poranna Kawa , przysiadł motyl  i troszkę blasku w postaci kilku perełek :)

Tak się prezentuje:





 Pozdrawiam cieplutko :)

8 komentarzy :

  1. Prześliczna karteczka :)
    Pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. Taka romantyczna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście stare klimaty, ale bardzo ciekawa. ja się wciąż uczę, próbuję. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Alinko :) także próbuję, wiele rzeczy mnie "kręci" - stąd pomysł na wyzwanie :) Zapraszam
      http://kordonkowy.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-wpywam-na-nowe-wody.html

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka