Styczniowo, wyzwaniowo - więc w bieli



Kolor który króluje w tym miesiącu w Cyklicznych Kolorkach u Danutki to Biały. 

Ponieważ dwa miesiące odpuściłam ze względu na brak czasu, teraz staram się poprawić i to co mam od razu wrzucam na pożarcie :) Nic wielkiego - kartka w bieli i lekko przełamana innymi kolorkami. A okazja? oczywiście zbliżający się Dzień Babci i Dzień Dziadka. Ja osobiście już ich nie mam niestety , ale inne osóbki prosiły o karteczki  z życzeniami.
Tworzenie ich to dla mnie również ogromna przyjemność, ponieważ wtedy bardziej wracam pamięcią do chwil, kiedy jeszcze byli.

Kolor biały- lubię nie lubię? on po prostu jest w moim życiu, w mojej szafie także zajmuje miejsce w czystej formie bieli ale także w połączeniach z innymi kolorami.

Czas na przedstawienie mojej kartki :)





Mam nadzieję, że "wpisała" się w wymogi zadania Danutki :)


Bardzo cieplutko pozdrawiam  i dziękuję Wszystkim odwiedzającym i zostawiającym po sobie malutki ślad, który zawsze bardzo cieszy i motywuje :)

50 komentarzy :

  1. Bardzo ładna delikatna i z przesłaniem karteczka ... podoba mi się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka ,w sam raz za chwilę się przyda bo wszyscy dziadkowie będą świętować .
    Taka kartka ucieszy każdą babcię czy dziadka.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, cieszę się, ze wpisałam się w wyzwanie. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Delikatna i bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, karteczka już powędrowała do wnuczki, która ma ją podarować swojej Babci :)

      Usuń
  4. Piękna, chyba każdej babci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jednej mam nadzieję, że tak ,bo już powędrowała :)

      Usuń
  5. Śliczna, delikatna - babcia będzie zachwycona :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta karteczka , Babcia , która będzie nią obdarowana na pewno bardzo się ucieszy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak-dzień Babci sie zbliża trzeba sie porozglądać za prezentem :)
    a karteczka jest śliczna, każda Babcia byłaby nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. babcia się ucieszy z takiej pięknej karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka delikatna i ze smakiem zrobiona:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie dziękuję Dziewczyny i ciepluśko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisała się, jak nic! Sliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda babcia ucieszyłaby się z ślicznej i od serca danej karteczki! Elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Babcia, którą ją dostanie na pewno się ucieszy. Piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka na czasie, sama myślę co sprezentować babciom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczka w fajnych kolorkach pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  17. W sam raz dla babci. Spokojna, delikatna i śliczna. Ja, babcia, byłabym bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka, bardzo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna karteczka :) Na pewno każdej babci się spodoba! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna,delikatna karteczka a te kolory dodają jej elegancji i szyku. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapewne obdarowana Babcia ucieszy się z własnoręcznie wykonanej kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Suoer kompozycja! Śliczna karteczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Delikatna i piękna, na pewno babcie się ucieszy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeurocza karteczka w sam raz na jutrzejsze święto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza karteczka :)
    Pozdrawiam miło :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna delikatna karteczka:)))
    Pozdrawiam cieplutko w mroźny wieczór:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kapitalna karteczka, zachwyciły mnie na niej kwiatki, z czego są zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wciąż śledzę Twoją twórczość karteczkową i próbuje się uczyć. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczka jest urocza Bogusiu, jestem pewna że sprawiła babci mnóstwo radości.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo elegancka karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak sobie właśnie pomyślałam, że ze względu na porę roku to kolor biały idealnie pasuje do święta babć :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka