Kartka w czerwieni

Na początku banerek zabawy u Uli


Zapisałam się i do tego wyzwania. Kartki świąteczne cały rok i dobrze, bo w końcu może czas mnie nie zaskoczy :)
Powstała pierwsza karteczka, prosta ale za to ile w niej czerwieni, taki był wymóg wyzwania na ten miesiąc.
Bombka z zieloną kokardką, (wykonaną na widelcu), świąteczny dig od JoliGG, kilka gwiazdek i śnieżny brokat - oto cały kartkowy zestaw :)





Pozdrawiam ciepluteńko :) Idę myśleć o karcie pozytywnika (coś kiepskawo mi idzie :(

Wbrew czarnym dziurom w głowie i tak przesyłam pozytywne pozdrowionka dziękując za miłe komentarze i ... do następnego napisania  :))

11 komentarzy :

  1. Piękna karteczka, radosna a jednocześnie elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wywiązałaś się z wyzwania. Ja jestem jeszcze mocno w tyle. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dziewczyny! Staram się zmieścić w czasie na wyzwania, chociaż nie jest to takie proste :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :) Bardzo dziękuje za tyle ciepłych słów i piękny wiersz na moim blogu.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna wstążeczka i kartka wyjątkowo "ubrana". Ostatnio sporo wstążeczek na widelcu robiłam (na spotkanie z przedszkolakami), wczoraj uczyłam się robić je na palcach!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka