Decoupagowa zakładka i trzecia karta do Pozytywnika

Lubię, gdy coś się zmienia wokół mnie i moich robótek w tak zwanym międzyczasie. Teraz przyszedł czas na technikę decoupage. Pierwsza praca już była przedstawiona w tym poście - Deseczka i decoupage po raz pierwszy

Dziś w tej technice zakładka do książki. Serwetka w różyczki  i wstążeczka od Aliny. 




No i jest także trzecia karta do Pozytywnika.

Hasło, które miało się znaleźć na karcie brzmi tak:

"Ciepły uśmiech jest jak za­pach wios­ny pośród siar­czys­te­go mrozu. "

I oto moja karta:



Dziękuję za zaglądanie, pozostawianie śladu w postaci komentarza i ciepluteńko pozdrawiam i do następnego pisania :)
 

12 komentarzy :

  1. Urocza zakładka i wyjątkowa kartka pozytywnika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z kartą miałam problem, nie miałam pomysłu na nią, więc wyszła jak wyszła :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Daj berecikowi szansę :)

      Usuń
  3. Zakładka piękna, a do pozytywnika przybyła kolejna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka, kolejna kartka pozytywnika u Ciebie gotowa, a ja w tym temacie mam tyły ale zaraz się za to zabieram, choć pomysłu brak :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. zakładka jest przecudna, a wpisik bardzo pozytywny:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja zakładka jest prześliczna :) Uwielbiam takie kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka:) Ja jeszcze nie dorobiłam się swojej, a już planuje i planuje...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelino :) Może już czas zabrać się do zakładeczki. Ja długo nosiłam się z zamiarem decoupage i w końcu coś tam przyklejam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka