Decoupage i małe porządki

Dziś troszkę o układaniu :)
Kordonki, kordoneczki w różnych pojemniczkach, pudełeczkach, więc ciągle szukałam w różnych miejscach, gdy potrzebowałam konkretnego kolorku. Teraz koniec z tym. Mam wszystko w jednym miejscu - w koszyku z papierowej wikliny :)
Nie robiłam go sama, chociaż może kiedyś uda mi się coś wypleść :)




A w międzyczasie  - zakładeczka w motyle


 Powoli już przymierzam się do Wielkanocy :)  Motylowe jajo.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego postowania :)

7 komentarzy :

  1. W koszyczku już niewiele miejsca zostało. Może następny zrobisz szydełkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha... widać, że działasz na szydełku tyle kordonków :) ja mam zaledwie trzy ;) kosz wiklinowy jak widać spełnia swoje zadanie :) Jajko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AKCJA JEST! UDOSTĘPNIAMY!

    Wysyłamy Karteczki!

    Paulinka 05.02 kończy 4-latka. Od czerwca zmaga się ze złośliwym nowotworem mózgu. Przeszła operację, ciężkie cykle chemioterapii wraz z powikłaniami, przetaczania krwi, a obecnie jeździ na naświetlania. Urodzinki uda jej się spędzić w domku.

    Sprawmy jej radość i wyślijmy karteczkę z życzeniami!! :))

    "...Mam tę moc!
    I zamiast łez jest śmiech!"

    Największa fanka Krainy Lodu, My Little Ponny i wszelkich Księżniczek czeka na MOC OD WAS
    Emotikon heart

    Adres:

    Paulina Maryniak
    Ul.Piątkowskiego 2/3
    68-320 Jasień.

    W obieg! https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10204945704831934&id=1520349730

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk świetny na kordonki.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezent fajnie, ze teraz wszystko jest w jednym miejscu :) bardzo ładne jajo i zakładeczka

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka