Czwarta karta pozytywnika

Tym razem cytat nie był podany na blogu Ewy, lecz"przyleciał" pocztą priorytetową :)

" Daj każdemu szansę stania się najpiękniejszym w całym Twoim życiu"

Mark Twain

 

Nie wiem dlaczego, ale czytając te słowa na myśl przyszedł mi kolor niebieski i zegar. Czas, a właściwie jego upływ często sprawia, że umykają nam najważniejsze momenty. Oczywiście nie da się ich na nowo odtworzyć i przeżyć tak na sto procent jak wtedy, gdy się działy, ale zawsze można poczekać na inne, wspaniałe chwile i tym razem ich nie przegapić. Całkowicie się na nie otworzyć. Chwila za chwilą, godzina za godziną, dzień za dniem a kto wie, może stanie się tak, że każdy dzień będzie piękniejszy od poprzedniego.
Do karty użyłam scrapków od Ewy - samego cytatu ale jako element dopełniający niebieskość karty białe chmurki :) Dziękuję Ewo :)





I w Pozytywniku :)

Witam nowe obserwatorki bloga. Pozdrawiam wszystkich zaglądających i zostawiających komentarz. Życzę wspaniałego, pozytywnie wypełnionego weekendu :)

7 komentarzy :

  1. Fajna kartka pozytywnika, ja jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetny pomysł! Taki "pozytywnik" to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pozwala na pozytywne nastawienie do życia, gdy ono czasem daje nam kopa :)

      Usuń
  3. Kolejna ciekawa karta pozytywnika. I ten wspaniały cytat! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu- a ja sie zastanawiam, dlaczego Ty nic nie piszesz...a ja nie miałam twojego bloga w obserwowanych!!!!!!!!!!! jakie Ty cuda robisz! Już nadrabiam:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, miło Cię widzieć, a to dobre - cuda to za dużo powiedziane, ot takie tam różne próby, próbeńki :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka