Wymianka karteczkowa z Violą - Nowy Rok

Czas tak szybko ucieka, 
nim zamknie się powieka
i zanim się otworzy już jest po. 
Po Wigilii, po Świętach i po tej gorączce.
Nie tylko sobotniej i niejednej Nocy.


Przyznam, że ten czas, to teraz troszkę wykorzystuję na zwyczajne leniuchowanie, oderwałam się na razie od wszelkich robótek.  Muszę jednak w tym Starym Roku pochwalić się wymianką karteczkową z Violą. Temat zadany - karteczka z tematem przewodnim - Nowy Rok. Udało mi się zmierzyć z tematem i mam nadzieję, że karteluszka spodobała się :)

Od Violi otrzymałam same cudowne rzeczy, same zobaczcie :)









A to Viola otrzymała ode mnie:






Cóż pozostało? Podziękowania za wymiankę i niespodzianki dla Violi, szczególnie kolczyki wzbudzają zachwyt nie tylko mój :) Słowa uznania należą się również Ewie - Biżuteryja  za cierpliwość i pomysłowość.

Pokażę jeszcze moją choineczkę - sztuczna ale zawisły na niej śnieżynki, które udało mi się jeszcze wydziergać dla siebie, bo tak szły tylko na zamówienia :)



I dekoracja na blatem w kuchni:



Pozdrawiam Wszystkich bardzo cieplutko , bo za oknem przyczaił się mróz :)

7 komentarzy :

  1. Piękne prezenty, bardzo ładna choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu mam nadzieję, że jeszcze dotarła elfia świeczuszka ode mnie, wysłałam drugim listem bo czekałam na dostawę wosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violiu, świeczuszka dotarła na czas :) tylko już nie zrobiłam osobnego zdjątka, tamte były już porobione i zwyczajnie zapomniałam :)

      Usuń
  3. A zapomniałam dodać prezenciki od Ciebie, cudne, szczególnie te szydełkowe ozdoby :)Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwazniejsze, ze dotarla, zdjecia nie musisz robić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wymianka i sliczna choinka

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka