Przyroda - kartka z cytatem

Tak, wcale nie jest to prosty temat, jakby się wydawało, przedstawić na kartce to co nas otacza, nad czym czasem nie zastanawiamy się przechodząc obok. Dobrze więc, że taki właśnie przyrodniczy charakter wybrała dla nas Ewa. 
Moją wymiankową parą została Alina. Kiedy otworzyłam przesyłeczkę zwyczajnie mnie zamurowało.
Takie były w niej cudowności.

Karteczka

A tutaj same wspaniałości - herbaciarka

Przydasie - tekturki, coś na ząbek - słodka chwila, herbatki, które rozgrzeją, gdy na dworze coraz chłodniej :)





Natomiast ja wysłałam Alinie w paczuszce takie przydasie i karteczkę






Wszystkie otrzymane prezenty bardzo cieszą, będą wykorzystane w najbliższych pracach ręcznych :)
Dziękuję bardzo za wspólną zabawę Ewie, która ciągle nas zaskakuje swoimi niesamowitymi pomysłami :) i Alinie mojej parze za piękną herbaciarkę i cudowne przydasie.

Pozdrawiam bardzo nocnie Wszystkich odwiedzających :)
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka