Papierowa serwetka w roli głównej

Ostatnio było mnie mniej niż bym chciała, Troszeczkę musiałam podziałać w intensywniej w innych dziedzinach. Pomaleńku jednak wracam.  I od razu trafiłam na wyzwanie na stronie It`s just fun i wyzwanie 8
Clean  & Simple.  Okres kartkowo - świąteczny wzrasta, coraz więcej zamówień na karteczki ( jak widać - ludki wracają częściej do tradycyjnych form składania życzeń) więc dzisiaj również taka karteczka - prosta a oddajaca ciepłą, rodzinnie  świąteczną atmosferę.
 Do karteczki wykorzystałam dzisiaj zakupiony komplet  świątecznych serwetek. Właśnie serweteczka stanowi główny element kartki. Dodatki  to dwa paski białej koronki i napis wycięty z papierów świątecznych, które leżą jak skrawki od zeszłego roku.

Te kartkę posyłam na Wyzwanie nr 8 na blogu It`s just fun

Banerek:




A kartka prezentuje się tak :)







Na razie tyle, muszę pomyśleć jak stworzyć dla siebie Pozytywnik i Zapamiętnik dla dobrej znajomej :)
Myślę także o kartkach, listach świątecznych dzieci z pewnego Domu Opieki. Pomysł się klaruje :)
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających.

7 komentarzy :

  1. Podoba mi się ta karteczka. Pomysłowa i ciekawie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, wszystkie elementy są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka z motywem serwetkowym.
    Ja tez spełniam marzenia osób z domu opieki w ramach Akcji Jest Robótka.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka