Zabawa karteczkowa z cytatem w tle

Pierwszy raz brałam udział w zabawie karteczkowej z cytatem w tle.  Motyw wiodący to jesień i cytat z nią związany. Moją parą była Alina z bloga ALIWERO domowa pracownia niespokojnych rąk.
Piękne rzeczy otrzymałam od Aliny: przecudowny wieszak jesienny,  koraliczki (które już się nanizały na nitkę), niebieski kordonek ( z niego będą gwiazdki), kawusie w różnych odsłonach :)
No i karteczka z pięknym jesiennym cytatem:

"Jesienią oprócz liści,
złote są też myśli..."

 A to fotki tych pięknych rzeczy:



Moja paczuszka zawierała szydełkową serwetkę, koraliki i tekturki scrapowe. Mam nadzieję, że przydadzą się Alinie w jej robótkowych poczynaniach :)
Moja karteluszka zawiera kilka wersów z mojego wiersza.


I foto tej paczuszki:






W tym miejscu wypada podziękować Ewie za pomysł a mojej parze wymiankowej Alinie za wspaniałe prezenty :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko :)

3 komentarze :

  1. Bardzo udana wymianka, prezenty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu, dziękuję za wszystko czym zostałam obdarowana. Ale tym fragmentem wiersza to mnie niesamowicie zaskoczyłaś. Cieszę się bardzo, bo ja jestem z tych co wolą rozwiązać trudne zadanie niż napisać wypracowanie. A już wiersz to dla mnie kosmos. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka