Lovely day - piękny dzień

Chodząc po blogach trafiłam na Diabelski Młyn i wyzwanie Lift kartkowy.
Spróbowałam coś z tym zrobić. Miałam zdjątko, które już jakiś czas leżało luzem w albumie i tak naprawdę nie miałam na nie pomysłu.. Wyzwanie Diabelskiego Młyna rozjaśniło czeluści szarych komórek i powstała karta, która będzie pewnie częścią albumu.


Staram się robić swoje twory proste, kolorystyka także pod kątem albumu. Mam nadzieję, że wpisze się w wyzwanie :)
Najważniejsze , że to był naprawdę piękny dzień :)

Zgłaszam więc tę kartę do wyzwania:


A to mój wytwór:








Miłego i ciepłego dzionka wbrew temu co za oknem :)

6 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszymy wszystkie, że nasze wyzwanie aktywuje do kreatywnego działania :) Karta na pewno będzie jedną z wielu ozdób w tym albumie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, czekam więc na pokazy albumowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wytwór! :-) I jakie fajne to zdjęcie z pieskiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to uczucie, kiedy człowiek choc w niewielkim stopniu motywuje innych do działania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna karteczka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu DM!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka