Karteczka dla fana piłki nożnej i Candy w Domowym Zaciszu

 Raczkując dopiero w sprawie tworzenia scrapów trafiłam na bloga Justyny. Od ręki dołączyłam do obserwatorów, dopisałam sobie blog  na swojej liście odwiedzanych i podglądam, czytam...
Dlatego, gdy Justyna ogłosiła Candy i zobaczyłam cudeńka, które można otrzymać, gdy dopisze szczęście postanowiłam się dopisać :)
Zapraszam :)



A co poza tym?
W końcu powstała karteczka urodzinowa dla fana piłki nożnej. Przyznam, ze sprawiła nieco kłopotu, jak podejść do tematu. W końcu naszło olśnienie i oto efekt. Ciemne barwy no i atrybut najważniejszy piłka.
Taka karteczka wyszła:








Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających dziękując jednocześnie za pozostawiony ślad w postaci komentarza :)

3 komentarze :

  1. Świetna karteczka, bardzo fajnie "ugryzłaś" ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za udział w moim candy :) Oczywiście życzę powodzenia :) a karteczka jest po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka