Jesień i róża

Nie miałam zamiaru robić kolejnej karteczki,  ale trafiłam na bloga Nowinki tam znalazłam poradę jak zrobić swój własny papier wykorzystując serwetki. Postanowiłam sprawdzić jak to działa. Znalazłam serwetki, wyjęłam z szafki folię spożywczą i papier do pieczenia. Została tylko kartka z bloku technicznego i żelazko.
Co z tego działania powstało?

Proszę: róża jest właśnie efektem próby.














Adres na stronę gdzie dokładnie opisane jest jak zrobić we własnym zakresie swój niepowtarzalny papier znajduje się tutaj http://novinkowo.blogspot.com/2010/06/papierowe-serwetki-i-zelazko-tutorial.html


Pozdrawiam bardzo ciepło Wszystkich odwiedzających bloga i pozostawiających swój ślad w komentarzach :))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka