Coraz bliżej święta

Pogoda za oknem typowo jesienna, czyli plucha, ale deszcz także jest przecież potrzebny. Tym bardziej, że posadziłam w ogrodzie  kilka roślinek. A co w robótkach? Totalne lenistwo, chociaż może nie do końca.
Troszkę na siłę postanowiłam wypróbować mgiełkę do karteczek. Tak do końca nie wyszło, ale to przecież pierwszy raz. Zielona barwa mgiełki jest specyficzna i nie w każdej sytuacji można jej użyć.
Na blogu Projekt Wagi Ciężkiej pojawiło się  kolejne wyzwanie - "Coraz bliżej święta" Benity.
Robiłam  już pierwsze dwie świąteczne karteczki, więc powstała i trzecia.

Zgłaszam ją na wyzwanie PWC

Banerek

A oto karteluszka:







Pozdrawiam Wszystkich cieplutko :)

8 komentarzy :

  1. Prześliczna! Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że wykorzystałyśmy te same choineczki ;) dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. mam także inne choineczki, lecz ta jakoś najbardziej mi się spodobała. Oczywiście tamte również wykorzystam :)

      Usuń
  3. ale cudna choinka :) i te kwiatki też mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Kwiatuszki to nie gwiazdy betlejemskie, ale bordowy kolor przeważył, że ich użyłam. Na fotce nie widać, lecz w środku są maleńkie tęczowe koraliczki :)

      Usuń
  4. świetnie wyszło! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza choineczka, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka