Na różowo, fioletowo i srebrnie

Przez kilka dni robiłam wiele różnych rzecz, oprócz kurowania się :)
Powstały dwie bransoleteczki techniką sznura tureckiego już z przeznaczeniem do konkretnych osóbek , jedna na imieniny (zbliża się 3 październik) a druga dla osóbki która potrzebowała jej do czarnej sukienki. Wybiera się na ślub :)

Powstała także  bardzo skromniutka karteczka w kolorze różowym - takowe są kwiatki. Tę karteluszkę  zgłaszam na kolejne wyzwanie PWC - Romantycznie





A to bransoletki:



Tę bransoleteczkę zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym bazarku Wrzesień - Wrzosy    
Ma w sobie wrzosowy jaśniutki kolorek przepleciony ciepłym jeszcze w dzień słoneczkiem :)




Pozdrawiam Wszystkich cieplutko. :)

12 komentarzy :

  1. Prześliczna karteczka i jeszcze cudowniejsze bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka i przepiękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniach, ciekawe prace przygotowałaś.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W sumie nie myślałam szczególnie o wyzwaniach, zwyczajnie się zrobiły a jak się wpisały w nie to cieszy, że mogłam z tym wytworami dodać swój link. Prace nie są może jakieś szczególne, w scrapowaniu czy karteczkach dopiero się uczę, ale to naprawdę daje wiele frajdy, gdy coś się samemu stworzy :)

      Usuń
  4. I karteczka i bransoletka cudne, witaj w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wpisałam się z kolorem, fioletowy kolorek jest, chociaż na foto może nie jest widoczny jak należy.
      :)

      Usuń
  5. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wrzosowe prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podejście do tematu śliczna bransoletka wygląda jak upleciona z gałązek wrzosowych . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka i bransoleta! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja to tego sznura tureckiego jakoś cierpliwości nie mam, parę razy próbowałam i jeszcze żadna bransoletka nie powstała. A szkoda, bo są piękne:) Twoje prace w poście są po prostu SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka