Metryczka - czyli troszkę o mnie

Wędrując po blogach, podziwiając dzieła twórcze myślałam sobie, kim są te rękodzielniczki. Dlaczego robią właśnie to robią, wybierają takie a nie inne kolorki. I... natknęłam się na Metryczkę na blogu Hubki38 - Biżuteryja

Poczytałam zasady , pomyślałam sobie - dlaczego nie - i oto efekt.






 1. Nick/imię

Od urodzenia Bogusława, dla najbliżyszych Bunia

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Podziwiam wszelkie odmiany rękodzieła, cierpliwość, pomysłowość i pasję z jaką powstają dla mnie małe arcydzieła. Zachwyca mnie sztuka decupage, tworzenia cudownych kartek i niepowtarzalnej biżuterii - sutasz, koraliki. Jest także haft krzyżykowy niestety, którym kiedyś poświęcałam co nieco czasu, teraz już oczy nie pozwalają.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Główne narzędzie to szydełko. Materiały - kordonek, włóczka. Ostatnio doszły koraliki do tego zestawu. Przyglądam się uważniej makramie. Wiele czasu poświęcam również sztuce tworzenia kartek czyli cardmaking i scrapbooking (tworzę w tej technice album genealogiczny).

4. Trzy ulubione kolory to…..


Spokojna zieleń, wszelkie odcienie brązu, lawenda i beże.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….


Wszystkich neonowych - żółty, ostry pomarańczowy, czerwień też nie należy do ulubionych

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Pewnie tak, trudno mi powiedzieć co to miało by być :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Kolczyki, bransoletki. Wisiorki bardzo, bardzo rzadko.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Jest kilka - anioły w różnych odsłonach kolorystycznych i materiałowych, stojące i wiszące na ścianie, oprócz tego oryginalne filiżanki i fotografie w niebanalnych ramkach.


9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Oczywiście i bezsprzecznie kawa (królestwo za kawę :)  )

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

I tu jest dylemat - lubię lody o każdej porze roku, czasem ptasie mleczko :)


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

O tak, dobry kryminał najlepiej w stylu skandynawskim (Camilla Läckberg)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki:)

Pewnie, szczególnie taki z zawartością cudu odmłodzenia )

13. Chciałam jeszcze dodać....

że jestem ciągle goniącą czas i te wszystkie niezrealizowane projekty, o których nawet nie śnię :)


14. Urodziny ma 28 grudnia a imieniny 18 kwietnia.


i bardzo gorąco Was pozdrawiam Drogie Rękodzielniczki :)


7 komentarzy :

  1. Bogusiu- już jesteś:-)Też uwielbiam Camillę Läckberg;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie pisze Mons Kallentoft

      Usuń
    2. O to super, że mamy podobne gusta w czytaniu. Chociaż muszę przyznać,że Mons Kallentoft mignął gdzieś, ale nie czytałam. Muszę odnaleźć go i zacząć czytać :)

      Usuń
  2. Bogusiu fajnie się czytało metryczkę. Też lubię Camillę-z dwa lata temu większość jej ksiązek przeczytałam ze swojej biblioteki-nawet muszę zajrzeć czy mają coś nowego teraz. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps: Świetna wiosenna karta na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu- nie widzę banerka metryczki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, zniknął po tych zmianach i w sumie nie dopatrzyłam by wszystko było, ale już jest ok :)))

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka