Czas na scrapbooking - Art Journal

Wczoraj (bo właśnie wczoraj miał być dodany ten post), ale bloger nie chciał współpracować) nic nie szydełkowałam- to znaczy ani serwetki, ani anioła (a były w planie) ani gwiazdek. Szydełko chwilę tylko było w dłoni. Po to by półsłupkami połączyć koraliki.
Cały czas chodziło mi po głowie zupełnie coś innego. Powróciłam myślą i przeglądanie zapisków, notek, i kart genealogicznych. Pięć lat temu kupiłam nawet wielką kronikę z zamiarem stworzenia albumu genealogicznego techniką scrapbookingu.
Ba! nawet kupiłam książkę "Album historia rodziny" Laury Best, papier, różne ozdoby. Na kartkach zaplanowałam rysując sobie pewne rzeczy. I...na tym koniec. Nie wiem, może to nie był ten czas?
Są jednak pewne objawy, że powrócę do tworzenia albumu. Trafiłam na blog Kawa i nożyczki. Świetny pomysł na projekt Art Journal. Oczywiście nie dołączę do projektu, bo dopiero zaczynam raczkować w tej technice, ale pomyślałam , że mogę na początek spróbować poprowadzić również taki Artystyczny Dziennik.
Wiele się dzieje i tworzy, więc są podstawy, by to zapisać, pomalować, wyszydełkować czy wyhaftować. Od czasu do czasu piszę wiersze ( strona tutaj ), więc byłoby to dobre miejsce na graficzne przedstawienie myśli  z wierszy które już powstały i tych, o których jeszcze nie wiem.

A poniżej to co powstało :  Art Journal i bransoleteczka.









Bransoletka - sznur turecki :)







Serdecznie pozdrawiam :)

Zgłosiłam swoją okładkę i Art Journal - Coffee Time do Projektu Wagi Ciężkiej







6 komentarzy :

  1. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za inspiracje i kop do działania :)

      Usuń
  2. Same cudeńka, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia, chanya13

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny... Dziekuję za udziałw wyzwaniu PWC;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka