Serwetka w kolorze brzoskwini


Myślałam, że  już nie dam rady by wziąć udział w kolejnej odsłonie Zabawy w kolory u Danutki. Późno przyszedł zamówiony kordonek, więc czasu było tyci, tyci. Jednak jest - serwetka w kolorze soczystej brzoskwini. Wymiar serwetuni 35 cm..Posiłkowałam się wzorem z 4/2015 Zeszytu Sabrina Robótki.

http://danutka38.blogspot.com/2015/08/nowa-odsona-cyklicznych-kolorkow-u.html?showComment=1438426818503#c8479903366527069527


Muszę przyznać, że ładnie się prezentuje w tym wydaniu kolorystycznym :)




Mam nadzieję, że "załapałam się" na zabawę w kolory.



Pozdrawiam Wszystkich ciepło :)

28 komentarzy :

  1. Bardzo ładna serwetka, kolorek wdzięczny, pastelowy.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna serwetka ażurkowy środek to śliczny kontrast z pozostałą częścią serwetki . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wzór przykuł moja uwagę od pierwszego spojrzenia. :)

      Usuń
  3. Bogusiu a jednak zdążyłaś ,extra.
    Dobrze,że nici dojechały bo w takim korze serwetka jest śliczna.
    Pozdrawiam znów upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, cieszę się ogromnie, że udało mi się zdążyć na czas. Tempo dziergania ekspresowe, ale warto było - brzoskwiniowy kolorek jest całkiem wdzięczny :)
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna serwetka i ten kolor ładny - pastelowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Agatko, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Ślicznie się prezentuje ta serwetka Bogusiu!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jakoś wyszła pomimo tempa, z jakim musiałam szydełkować :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna ta serwetka, ciekawy środek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ekspresowe dzierganie? a mnie się zdaje bardzo pracochłonna, mimo,że tak a "przewiewna"
    piekne ażurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez te ażurki szło bardzo "ekspresowo" :)

      Usuń
  9. Śliczna serwetka w super kolorku pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, to prawda kolorek okazuje się być bardzo wdzięczny i ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  10. Fajna serwetka i kolorek taki radosny:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Moniko za odwiedzinki :) Ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dobrze ,że tyci, tyci czasu starczyło na wykonanie serwetki bo jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka i super kolor! Ja najczęściej szydełkuję białymi nićmi, ale chyba popróbuję kolorowych, bo takie serwetki też cudnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę eksperymentuję z kolorami, fajnie jak podobają się te próby. :)

      Usuń
  13. Lubię kolorowe serwetki. Sama też kilka razy takie zrobiłam. Świetnie, że zdążyłaś. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także cieszę się, że udało się zdążyć wydziergać :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka