Rocznica kolorków u Danutki





http://danutka38.blogspot.com/2015/07/roczne-podsumowanie-cyklicznych.html


Świetny pomysł i zabawa kolorami w różnych odsłonach. Ile kolorów, tyle pomysłów, ile ręcznych robótek, tyle różnorodności. I to jest super. Jak widać wyobraźnia pozwala tworzyć istne cudeńka.
Nie brałam udziału w żadnym miesiącu z kolorem, zbyt późno trafiłam na blog Danutki.
Teraz jednak na Rocznicę postanowiłam wziąć udział w tej zabawie.

Nie będę oryginalna być może, korzystam z szydełka i kordonka, a konkretnie dwóch jego kolorków - fioletowy(ostatnio go polubiłam ) i beżowy.


Powstał drobiazg - bransoletka. Jako uzupełnienie dodałam koraliki kojarzące się z latem, morzem, bursztynkami, chociaż nie są to bursztynki :)

Przepraszam za zdjęcia, nie są może zbyt dobrej jakości, ale zawsze miałam z nimi kłopot.:)















29 komentarzy :

  1. :) Ale fajna :) aż sam uśmiech pojawia się na twarzy gdy widzi się takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka, bardzo fajne kwiatuszki z oczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu o zdjęcia się nie martw widać wszystko co trzeba bardzo ładna bransoletka i super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu cieszę się ,że nabrałaś odwagi aby z nami się zabawić i poczyniłaś na tę okazję śliczną bransoletkę z kwiatków.
    Baw się dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, pomysłowa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i fajnie wszystko widać, nie jest tak źle z Twoimi zdjęciami. Z czasem dojdziesz do wprawy:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję :) Cieszę się, że zdjątka ukazują to co powinny i że spodobał się fioletowo-beżowy drobiazg.

    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że dołaczyłas do grona kolorystek , mam nadzieję że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. A taka bransoletka bardzo oryginalan , widaż że szydelo to bardzo uniwersalne narzędzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł , bardzo ładna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  10. czego to szydełkiem nie można zrobić :-)
    fajne cacko

    skoro już do nas dotarłaś to baw się z nami dalej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza i bardzo oryginalna bransoletka. Mam nadzieję, że to początek całej serii kolorowych prac. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kilka powstanie podobnych, to znaczy kółeczkowych, zmienią się tylko kolorki i kamyki :)

      Usuń
  12. Zawsze zadziwia mnie to, że szydełkiem można zrobić naprawdę ładą biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Przyznam, że sama jestem zadziwiona popularnością takiej biżuterii. Gdy pokazałam swoje pierwsze próby, okazało się, że się podoba i są na nią zamówienia.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Witamy w grupie artystek - kolorystek i Danusiowej rodziny ... śliczna szydełkowa praca . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również serdecznie i dziękuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fajna bransoletka inna od wszystkich pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bransoletka, te kolory bardzo do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był w sumie eksperyment, ale cieszy fakt, że spodobała się w takim wydaniu. Tak samo zresztą jak właścicielce :)

      Usuń
  16. Bardzo oryginalny pomysł, troszkę szydełkuję, ale biżuterii jeszcze nie robiłam, chyba czas to zmienić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na łączenie koralików z szydełkowym oplotem:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka